Sunday, November 28, 2010

WONDERFOOL people :P

I'm just glad to have met these people... Wherever you are, whoever you are, whatever you are, whyever you are, whenever you are, whoseever you are and however you are (Ignore the lameness), I just want to thank you for being a part of my life. :)
Me & sarin! Jangan hairan haha Kami 2 andang selahau


Me & Teo. Apa lah kabar anak ane? bermuscle kali sudah haha

Me and Hakutaro-niisan. Kira my best bud di hostel lah tu...

Gambar time Sarin burfday: notice aku nda pandai senyum dulu atu haha
From l->r: Eyan, Mumui, Mena, Dayang & Dyane

HnF: DC
top: Jujai & Yul
2nd From top: Zhaf, Akio-kun & Aniki
3rd from top: Pipudin & Me
Bottom: Hani, Gibby, Amal, Hana & Piyah

Bakal artis Brunei haha: Najib paris hilton & Me

Itu dia, zaman Resco dulu... Kami ane digelar, puak Dusun haha
Najib junior, Lucy and me

Me, Nanami-chan and Hikari-chan. Japanese speech contest dulu

Me, Tajul (Prince metrosexy) & Jabilin (Butler perampas)

Me, Zana'riah' & Apip

Me & Da.Da (Perempuan yang paling pertama saya tegur di Form 1) haha

Great friends from outside Brunei:
l->r: Rota (Laos), Nan (Laos), Ling Min (Perak), Helen (Sabah) & me

Roel (Australia), me & Nan! I miss them so much

Last kali, group free radicals awww. Fadma, Matt, Safiana, Hamni & me.

I feel loved with 'em. haha. Sekiranya ada urg2 yang saya termiss, jgn kecil hati, sesungguhnya kamu bukan disayangi. Eyh salah, sesungguhnya aku nada pic kamu or kamu nda sayang aku. hahaha kidding.

V(-- v --)V Double peace

5 comments:

Life full of love said...

thanks tan!!! for being my friend... ikhlas kau kawan sama aku??ahahah and DRUMSTICK is mine!!!ahahah

ftancy said...

naaaa, after ko berabut drumstick sama ku, nda tia ku ikhlas kawan sama ko nah. hahaha. nyamal ku ne. sebagai ganti, ko mesti buatkan quiche (ngam kah spellingnya ne?) utk ku. haha kidding

ftancy said...
This comment has been removed by the author.
Life full of love said...

HAAAHAHA Drumstick tetap menjadi pooooojaaaaaaannn hati kuu! btw i think im not your friend........ :( psl u didnt link aku pun arah ur circle of friends.....ahahah mau2th jua...... NO QUICHE FOR YOU TAN CHUN!

ftancy said...

ada ku link x ah... link ke hati mu. haha. ayaaaaaaa, baru saya buka ini hari maaaaaa. amoi cantik mana boleh itu tidak kasi masak itu quiche... kalau tidak masak, amoi tidak cantik lagi loh. haha